lyckan kommer, lyckan går.

2008-03-29 11:50:19

Nu sitter jag här och käkar mackor & oboy, göttgött.

Ja, det blev ju 18årsfest för mig igår och kvällen igår, den kan beskrivas som en, jaadu... den går inte ens att beskriva. Först hade jag HUR KUL SOM HELST, men senare på kvällen tror jag alla pela ur. Helt galet.

och ni två, ni snackar så jävla mycket bullshit båda två alltså!
stå för det ni säger & gör, för i helvete!

~

Lördag idag, näst sista dagen på lovet. Vad ska man göra idag då? hm.
Jag skulle verkligen behöva plugga. Det här är mina läxor till veckan;
Ledarskap ~ göra ett matteprov till fyrorna (tis)
Text ~ deadline: g-festen artikeln + malins artikel (ons)
Trafikkunskap ~ vägmärkesprov (ons)
Svenska ~ språkhistoria prov (fre)

Så jag har lite att göra va, men får se hur mycket jag gör.
Tänker inte sitta och plugga hela dagen direkt. Bleeh för skolan!




håll mig hårt eller släpp mig helt.
it's now or never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0