turkiet?

2008-03-29 12:07:54

Justia!

image6Stina, min kompis, frågade mig igår om jag ville följa med henne till turkiet. Hon brukar åka till turkiet varje år och dom är ett helt gäng som åker, typ 35pers. Och när vi satt hemma hos henne, så visade hon bilder och berättade om hur kul dom har där varje gång osv, helt galet. Och då blev man ju hur sugen som helst på att åka dit liksom!

Så hon har hållt på att jävlas med mig ett tag nu, bara för att jag också vill utomlands. Men så när hon frågade mig igår trodde jag hon skämta med mig. Det visade sig att hennes kompis, som hon tänkte ta med sig först inte kunde, så då frågade hon om jag ville följa med. Det skulle kosta 2300:- flyg + boende och + kläder & mat osv. Så jag skulle typ behöva 5000:-

Men det värsta är att jag har sagt hur länge som helst att jag vill åka utomlands innan sommaren, men har inte direkt haft någon att åka med, så jag har inte sparat nå pengar alls. Men nu när jag fick värsta tillfället så har jag pratat med mamma & pappa och dom sa att jag skulle få åka, bara om jag tjänade ihop pengar själv. Och då tänkte jag "hur fan ska jag få ihop 5000:- bara sådär?" liksom. Så vi satt och fundera tsm på vad jag skulle kunna göra då och så kom vi på det! Jag ska ju sälja min moppe till min kusin och då får jag 4000-5000:- Så då kan jag åka! Men bara om han kan ge mig det innan jag åker, och det kan bli lite svårt. Men jag ska ringa han idag och kolla med han så fort som möjligt. För jag måste ge ett svar till stina idag eller imorgon om jag ska åka eller inte. Lite panik! Men jag hoppas verkligen att jag kan följa med, shit va kul det skulle va alltså. PARTY EVERYDAY! haha.


1. Turkiet - alanya ~ hit ska jag isf.                           
2. Hotell moon flower ~ och på det här hotellet ska jag bo.

image4image5










                                      1                                                                             2

Jag hoppas verkligen att jag kan följa med!
Håll tummarna för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0