that's the thing.

2008-05-04 23:50:20

En kort liten sammanfattning av min dag;
- jag & Erik vaknade runt 12 tiden
- möggelmacka (haha!)
- nudlar
- film; the hills have eyes 2 (psyko film!)
-  cs & mys

det gillas! (:


Jag kom hem runt 5-6 tiden. Och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket direkt. Jag har varit så trött så jag inte har haft någon ork. Men nu är jag pigg istället, nu när det snart är dags att gå och lägga sig. Men det gör ingenting, eftersom jag är ledig imorgon! Härligt sa du?! ;> Har jävlats med mama, papa & Bea hela kvällen, eftersom dom inte är det. Mhaha! Så då kommer jag att bli ensam hemma imorgon, de é nice.


Har planerat lite, inför imorgon. Vad jag måste göra, osv. Jag ska;
- räkna ut hur mycket pengar jag har till turkiet (bara 6 dagar kvar!)
- plugga matte & samhällskunskap
och ta ett långt och härligt bad, haha! ;>

Men jag börjar faktiskt känna mig väldigt stressad nu, inför allt. Turkiet, skolan, ja... allt! Det är bara 40 dagar kvar tills vi får sommar lov. Skönt? JA! såklart det är. Men jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt. :/ uäk...




i don't wanna close my eyes, 
i don't wanna fall asleep,
cause i'd miss you babe,
and I don't wanna miss a thing,
cause even when i dream of you,
the sweetest dream would never do,
i'd still miss you babe,
and i don't wanna miss a thing.
<3


/ B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0