allting kommer lösas och bli bättre igen

2008-05-06 16:05:48

Godmorgon, gott folk. eller man kanske ska säga goddag? men det låter ju så töntigt, haha. Care? Skitsamma. HEJ!

Jag hoppas eran dag började bättre än min i alla fall, för min dag började gaaaanska så dåligt. Jag kunde inte sova inatt. :/ Jag gick och la mig vid typ halv tolv, men kunde inte somna förrän klockan var två ungefär. Ganska illa, ja. Sedan vaknade jag 05.59 och det var en halvtimme kvar tills jag skulle kliva upp, men kunde jag somna om? nej. -.-' En jävla natt, hela enkelt.

När jag kom till skolan så var första lektionen ledarskap och vi skulle kolla på film. Men tror ni datorn funkade eller? Nej. Så det blev ingen film, alltså ingen lektion. Efter det hade vi historia och var läraren där? Nej. -.-' Bra början eller hur? Men sedan blev det bara bättre. På mediakunskapen skrev jag & Linnea loggbok och började sedan göra en skiss på broschyren som vi ska göra åt Restaurang 49. Den blev ganska bra faktiskt, men det är ju bara som sagt en skiss. Tyvärr så har jag ingen bild på den, men såklart kommer ni att få se den när den är klar. (: Och efter det hade vi idrott och då skulle vi jogga runt en slinga som var 3km, men vi "råka" svänga fel så vi jogga bara 2km (a) hähä, busigt. ;>

Efter det rusha vi till 13.57 bussen och så gick jag & L på stan. Alltså, jag hittar bara mer och mer grejer som jag vill köpa NU, men som jag inte kan. :c Jag blir så deprimerad. Men det här ska jag bland annat köpa när jag kommer hem från turkiet och det är en sak som är säkert i alla fall. men jag vet inte vilken? Jag har lite beslutsångest. Hjälp mig? De röda ser lite konstiga ut på bilden, men dom är fett fräscha. Lika så, de vita och hög midja har de bägge två, som ni kanske ser? Men vilken tycker du är snyggast? eller rättare sagt, vilken tycker du att jag ska köpa? (:





Nej, nu blir det en liten fika, typ dumle oboy & macka, mmmmmums. Efter det måste jag börja fixa lite inför turkiet (four days left) och efter det blir det plugg. Har samhällskunskapsprov imorgon, om kommunen och lite annat shit. (and it sucks!)
Wellwell, jag uppdaterar er lite senare. Ciao! :* 

/ B




Afasi & Filthy - Jobb
fett skön låt




 

allting kommer lösas och bli bättre igen
om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm
och vi tror vi strävar mot samma mål
men när man tittar på dig är det bara all you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0