i mean please?

2008-05-08 23:20:19

HELLOOOOOO!

Idag har jag börjat packa och jag håller fortfarande på. Och det är inte lätt, kan jag ju säga. Som till exempel; alla kläder som jag har lagt fram, som jag vill ha med mig. - Mamma kommer bara kolla på den högen och sen säga åt mig att jag måste ta bort hälften. Men tänk om jag vill ha alla de kläderna med mig då? Men troligtvis så kommer jag inte att använda alla kläder ändå, men vilka ska jag packa ner och inte då? Suck.... Beslutsångest.

Och nu är alla pengar fixade, dom ska bara in på mitt konto,
sen är det klart! Ni anar inte hur skönt det är alltså, omg.

Vi åkte även och köpte en ny bil idag, haha! Vi fick nå ryck bah. ^^
Har ingen bild på den än, men syrran har. Så jag snor den av
henne när hon lägger ut den på bdb, mjähä! ;> Nu är det läggdags, godnatt! 



i tried to be chill, but you're so hot that i melted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0