ljusparty

2008-05-28 23:49:20

Blev det nå pluggning idag eller? Nixpix. Så fort jag kom hem käka jag och direkt efter det började folket komma. Då var mammas ljusparty igång. Jag köpte 12st små ljus - som luktade smultron (mmmmums!) Och jag köpte även denhär lilla grejen:


Visst är den söt?

För er som inte ser, så är det en klacksko som är en ljusbehållare. Jag kunde bara inte låta bli att köpa den. Alla tyckte den passade mig, haha. Om jag ska ta det bra eller dåligt, det vet jag inte. But I liked it. :)

Imorgon börjar jag kl. 13.00, det är nice! (y) Fast om jag ringer och pratar med PO och säger att jag ändå hade tänkt göra fönsterbilden imorgon, så kanske jag får vara ledig hela dagen. Hoppas hoppas hoppas! Jag skulle verkligen behöva en dag ledig, för att hinna med mig. För att jag har en engelsk bokrecension att skriva och jag måste plugga till ledarskapsprovet. Allt det ska vara gjort tills på fredag. Wish me luck! Nu är det läggdags, gott folk. Dröm sött. ^^


xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0