... and the award for the best liar goes to you

2008-05-27 23:53:59

Jag har fått lite gjort idag i alla fall. Har börjat på min bokrecension, som jag ska redovisa på fredag (både muntligt & skriftligt) och jag är snart klar. Duktigt duktigt.


Även att jag har kollat runt på lite hemsidor och hittat lite grejer som jag vill köpa. Jag har även skrivit dit vilken affär de går att köpa på, i fall att ni också vill köpa. :)



Skor, armband, smink, mascara och väska.

1.  Blåa, svarta eller gröna pumps? Har lite beslutsångest. Vilken tycker du är snyggast?
2. Armband (guld, silver och svart). Har även lite beslutsångest där också.
3. Smink - är det någon som har någon av dessa/har provat någon av dessa och tyckt att de var bra?
4. Mascara - är det någon som har den eller har provat den och tyckt att den var bra?
5. Brun skinnväska

Jag vill gärna veta vad ni tycker. :)

Nu ska jag lägga mig och fortsätta kolla på scrubs med sis. <3


xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0