balklänningstyg fixat?

2008-11-28 13:41:41

Jag blev hemma även idag. Imorse när jag vaknade så var det ingen idé att kliva upp ens. Hade ont i hela kroppen och det kändes som om mitt huvud kunde ha sprängts vilken sekund som helst. Jag mår dock lite bättre nu, men man får inte hoppas på för mycket. Nu de senaste dagarna har det verkligen gått i vågor, ena stunden är det okej, i andra stunden är det skit. Men jag hoppas jag blir frisk tills imorgon i alla fall.

Tidigare idag så ville mamma ha sällskap till gnarp. Hon skulle åka till Wahlmans och kolla på tyg. När vi var där och kikade på alla möjliga tyger & mönster, så hittade jag ett helt underbart tyg - som jag tror skulle passa perfekt till min balklänning. Min mamma är helt fantastisk på att sy klänningar och har sytt flera olika balklänningar under de senaste 3-4 åren. Så i år ska hon sy min och Emmas balklänning. It will be fantastic!

Jag hittade den för längesen och sa redan då att "såhär vill jag att min balklänning ska se ut!".
Jag vet inte om den blir exakt lika, kanske några ändringar här och där, men vi får se.
Vad tycker du?

Även att jag har ringt ang. studentmössan idag och nu är allting fixat och klart! Egentligen så var det för sent, men de gjorde ett undantag. Är så obeskrivligt glad just nu! Några av de saker som har tyngt ner mig och som jag har känt mig väldigt stressad över den senaste tiden, fixade mamma & jag idag på ett litet klick. Så jag kommer att få en studentmössa jag också, som alla andra. Så skönt att äntligen ha det fixat!

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma & pappa med julpysslet. Uppdaterar er senare! :*






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg ska du ha ?

2008-11-28 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0