fredag

2008-11-08 15:40:22

jag trodde aldrig detta, det fanns inte ens i min fantasi.

Vilken jäkla dag det har varit idag alltså. Helt galet, säger jag bara.
Haha, du försökte skämma ut mig, men du lyckades bara skämma
ut dig själv ännu mer än du redan gjort.
Honey, you don't know who you're dealing with. :)

På kvällen åkte jag in till stan och det blev inte bättre precis.
När vi precis skulle gå till förfesten, vad händer? Jo, farbror blå kommer på besök.
Jag & Cicci lyckades komma undan (a) dock beslagtog de våra kompisars dricka,
så de fick dricka 3,5:or resten av kvällen.



cicci, jag & jenkan inne på g-festen


G-festen sög, som de har gjort nu två ggr i rad. Jag trodde det skulle vara lite roligare inne på krogen - men icke. Där inne var det max 10pers. Det blev mycket dans med Cicci, det var kul. Men jag tror nog inte att jag kommer gå på nästa g-fest i alla fall.

Tack till Gustavs pappa som skjutsade hem mig. (:


dom säger ärlighet varar längst, jag önskar att det alltid kunde va så enkelt
men jag är en jävel på att trassla till, jag erkänner det nu men det är knappt jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0