friday night

2008-11-01 02:01:57

Det blev en hemmakväll för mig ikväll. Kors i taket? Ja, jag vet. Men jag kände verkligen för en hemmakväll ikväll och skönt har det varit också.

Först så färgade mami håret på mig, så nu har man nyklippt och nyfärgat hår, det gillas! Jag har dock inte hunnit knäppt något kort än, men det kommer så fort som möjligt - I promise! Ikväll har jag även kollat på det nya Gossip Girl avsnittet och Sex and the City filmen - and I just love it!

Jag kollade även på Idol med mami & papi. Seriöst, vad i hela friden gör Johan Palm kvar egentligen? Han låter som en... ja, jag vet inte vad, men illa låter det i alla fall. Visst, i början var han väl söt osv, men nu... nej, usch! Och Lars, herregud. Vad gör han kvar i överhuvudtaget? Han vill ju inte ens vara med, gah. Tönt! Han har jag nog aldrig tyckt om. Men jag förstår mig verkligen inte på svenska folket - Johan Palm & Lars låter dom vara kvar, medans dom skickar hem LouLou och Sepideh. Helt sjukt! Jag säger bara att det är tur att Robin B och Anna är kvar i alla fall, mina favoriter! Er två vill jag se i final, fuck the rest. Vilka är era favoriter? :)


Efter Idol kollade vi på Freddy vs. Jason, tills jag henkade med papi och hämtade sis & hennes kompis inne i stan. Vi hämtade upp dem på donken, där vi även träffade Jonas & Kent. Så vi var snälla och skjutsade hem dem till stormyra. Haha, jag blev så full i skratt när vi åkte därifrån. Det förvånar mig inte heller, menmen... så kan det gå. Emma, you know what I mean. ;>

Nu är jag hemma igen och är sjukt taggad inför imorgon. Imorgon blir det utgång med Emma, Jenkan och kanske Julia?Får se hur det blir, men ut ska jag i alla fall. Någon mer som ska ut imorgon? (:


Jag förstår verkligen inte vad det är för fel på folk ibland. Folk som bara vill fucka up allting i en annans liv och bryr sig inte ett skit om det osv. Vad tjänar man på det egentligen? Jo, just det. INGENTING! Jag förstår verkligen inte hur man kan vilja göra så mot en annan människa! Brist på respekt, brist på respekt som fan! Jaja, världen är full av idioter - ingen nyhet precis.



Kommentarer
Postat av: emma

hahaha i know ;)

2008-11-01 @ 15:11:47
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0