you change your mind, like a girl changes clothes

2008-11-24 23:08:01

Vad har jag fått gjort idag egentligen? Ja, typ ingenting. Jag har för det mesta bara legat i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv. Varje gång jag har försökt rest mig upp, så har jag blivit alldeles yr, så jag har fått lagt mig igen.
Eftersom det är måndag, så har jag ju kollat på Design: Simon & Tomas (såklart!) och jag har även kollat på 2½ men. Jag har även precis avslutat en lång pratstund med min kusin Linda, som jag saknar så fruktansvärt mycket. Vi pratade om skvaller, livsfrågor, skolan osv, som vi alltid brukar göra.


Hur mår jag nu? Det har gått lite upp och ner under dagen, men jag mår fortfarande likadant som jag gjorde imorse, blä. Jag vet inte riktigt om det blir någon skola imorgon eller inte. Kliver nog upp imorgon och ser hur jag mår, och avgör då om jag blir hemma eller inte.

Nu tänkte jag i alla fall lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken "Mörkrets Hjärta" - en väldigt tråkig och förvirrande bok, om du frågar mig. Men den måste läsas, eftersom det är en svenska uppgift, och jag måste skriva en bokanalys om den. Like reading the book wasn't bad enough! Wellwell, godnatt! :*



everytime I think about you, I smile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0