Godmorgon

2008-11-12 07:18:32

Godmorgon allihopa!

Idag vaknade jag med en huvudvärk utan dess like och det känns som om mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst. Men jag var ju som sagt hemma igår, så jag kan inte vara hemma idag också. Då kommer jag missa alldeles på tok för mycket.

Trött och sliten är man, men jag måste ändå åka iväg till skolan. En anledning till varför jag är just det, var kanske för att jag låg och pratade med Erik till ungefär halv ett inatt. KAN va en anledning, haha. Lycka till på Nationella provet, E! (:

Gårdagen var en mycket slapp dag och jag pluggade typ ingenting på hela dagen, förutom att jag försökte ringa och göra en telefonintervju till projektarbetet, vilket inte gick så bra. Men idag ska jag jobba på som fan, har jag bestämt!
- research till radioprogramet, svenskan
- läsa mörkrets hjärta & skriva en bokrecension, svenskan
- powerpointpresentation, engelskan
- läsa en engelsk bok & skriva en bokrecension, engelskan
- läsa helveteslagarna & sammanfatta dom, mediakunskap

och detta är bara NÅGRA av mina läxor, suck... Wellwell. jag uppdaterar er någonting när jag kommer hem. :) Ha en bra dag!




you make me shine brighter than the sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0