lördag

2008-11-22 18:14:14

Jag fick ingen trevlig överaskning igår när jag kom hem ifrån skolan. Jag fick min teliaräkning, men den såg inte alls bra ut, om jag säger så. Framöver kommer ni att få en osocial Benta, är jag rädd för.


Men som sagt, jag var inte på nå bra humör när jag kom hem igår, så jag hade ingen ork alls att skriva klart bokrecensionen. Men det har jag gjort nu, duktig som jag är.
Jag kom nyss ut ur duschen och nu sitter jag här och smörjer in mig med min bdb lotion, bra skit! Jag ska äta om ett litet tag och senare ikväll ska jag åka till E. :)

Imorgon ska jag kanske åka till mormor & morfar och jobba lite. Jag är i stort behov av lite extra pengar just nu, men jag får väl se hur det blir. Om jag orkar? Om jag måste plugga? Om jag är för sjuk? Jag börjar bli förkyld, som grädden på moset. Ja, men vi får väl se hur det blir, helt enkelt.



Emma, you're the best.
Allting kommer att ordna sig, baby!




Ha en trevlig kväll! (:

Kommentarer
Postat av: emma

:( <3

2008-11-22 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0