vilken härlig dag, nananana

2008-11-01 14:18:19

Idag är det full fart!

Jag vaknade av att mami & papi var inne i mitt rum och yrade. Då jag bland annat hörde någonting om att de skulle borra i mitt rum, så jag tyckte det kändes bäst att kliva upp innan. Nu efter mycket om och men, så har jag en egen digitalbox i mitt rum, finally! Jag har även hunnit möblera i mitt rum idag, så det är typ grejer överallt, igen Jag som storstädade i måndags/tisdag, suck...

HAHA, jag glömde även berätta!
Igår när jag färgade mitt hår och skulle skölja ur färgen, så la jag ner duschskaftet i badkaret. En sekund senare, när jag håller på att justera värmen - *POFF!* - så vänder sig duschskaftet upp och ner och HELA JAG får en dusch. Samtidigt som jag blev skapligt lack, så började jag skratta åt det. Vad mer kunde jag göra liksom? Det förvånade mig ju inte precis. Jag brukar lyckas med allt!

Jag lovade ju även er att lägga ut en bild på mig i mitt nyklippta & nyfärgade hår, men det får bli lite senare då jag lägger ut min outfit för ikväll. Just nu måste jag städa upp i denhär röran. See ya later! :*




you're pathetic.
you don't know who you're dealing with.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0