I want justice!

2008-11-10 22:58:18

en ny dag, ny vecka, nya möjligheter och nya bekymmer.

Jag hade svinont i huvudet när jag vaknade imorse. Hade ställt alarmet på 9, för att jag skulle hinna med saker och ting, men det blev en liten miss istället. Jag vaknade istället halv elva, så jag hade knappt en timme på mig att duscha, göra mig iordning och käka frukost. Jag sov en och en halvtimme mer än planerat och det berodde nog på att jag inte kunde sova inatt. Jag somnade kl. 5, inte bra. Så det var en riktig plåga att åka till skolan idag.

I skolan idag har jag haft samhälle och naturkunskap, bara tråkiga ämnen enligt mig. Började tolv och slutade ungefär kvart över ett. Så jäkla ovärt att åka till skolan, jag skulle ha litat på min instinkt istället, menmen.. jag slapp få frånvaro i alla fall. (y)


När jag satt på bussen hem så var jag helt inställd på att jag skulle lägga mig och sova en stund när jag kom hem, men så blev det icke. Istället satte jag mig och spela sims istället, haha! Liten nörd, jag vet. But i don't give a shit, kul som fan är det iaf.

 



Ikväll har jag kollat på Design: Simon & Tomas med mami. Det är verkligen ett måste på måndagarna att se dom! Dom inreder så det blir sjukt snyggt varje gång och dom är så fruktansvärt roliga. Jag älskar när Simon pratar svengelska, haha! Men under kvällens program blev jag dock lite rädd faktiskt, då de målade ett rum alldeles knallgult. Både jag och mamma tänkte "Hur ska dom lyckas göra dedär snyggt egentligen?!", men vad gjorde dom? Jo, dom lyckades. Grymt program.

Sorry att det blev ett ganska långt inlägg, ska börja skriva mindre & oftare. Nu är det läggdags, godnatt!

 

 

i love you,

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0