min helg

2008-11-16 19:30:07

Hej allihopa! Sorry för en dålig uppdatering i helgen, men jag har varit lite upptagen.
Men jag tänkte nu berätta lite för er om min underbara helg.

Fredag:
Jag åkte in till stan och var med E.
Tv & massa mys, det gillas!

All the boys love Mandy Lane

Vi kollade även på en riktig b-film: "All the boys love Mandy Lane".
Sämst, sämst, sämst!



Lördag:
Idag var det bara chill & tv som gällde.
På kvällen så gick jag och mötte upp Emma på stan, och sen gick vi vidare till Sunkan.



Det första vi gjorde var att vi var lite busiga (a) , mer tänker jag inte berätta om det.
Efter det blev det middag med dom bästa brudarna. <3
Vi körde ölspelet för att komma igång, "jag vill sätta på gin" - haha!
Senare på kvällen kom även Ida, Silje & Sara förbi en sväng.

Vid tio tiden gick vi på Stadt och där inne var det full fart.
Efter Stadt blev det Subway som gällde.
Har aldrig varit så förtjust i Subway, men jag köpte en macka
där som var asgod. Tack för tipset, André! :)

En riktigt bra kväll, förutom all drama, helt insane!
Jag hoppas att allt är bra med dig, babe! Jag finns här för dig. <3



Söndag:
Idag vaknade vi av att sis ringde och då var klockan halv tre - inte bra.
Eftersom varken jag eller E ville sova bort hela dagen. Wellwell...
Idag kollade vi på film; "Seven". En riktigt bra film, dock ett dåligt slut.

Seven

Nu är jag hemma och nu så måste jag plugga, blä. Jag måste skriva en bokrecension, outline och göra klart powerpoint presentation - allt ska vara klart tills på tisdag. Som tur är så ska jag inte till skolan imorgon, eftersom jag ska åka till Sundsvall med Linnéa & Cicci imorgon och intervjua personer till vårat projektarbete. (y)

Det var min helg dehär. Har haft en helt underbar helg med E. <3
Jag hoppas att ni också har haft en bra helg! (:




du, bara du, finns i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: neaa

<3

2008-11-16 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0