galen kväll

2008-11-02 17:39:12


Vid halv sju kom grabbarna och hämtade mig och vi åkte in till stan. Vi förfestade ju som sagt hos Lil Wayne och det gick väldigt segt i början, men sen blev det full fart. En helt okej förfest, tycker jag.
Emma kunde tyvärr inte henka, för att hon mådde inte så bra. :/ Men vi får ta igen det nästa helg, babe! <3

På stadt hade jag galet kul, as always. Massa, massa dans och goda drinkar. Det roligaste som hände under den kvällen var att jag fick träffa Julia. Henne har inte jag träffat på huuur länge som helst, så det var riktigt roligt att få träffa henne och festa med henne. :)

Det tråkigaste och det värsta som hände under kvällen, var då jag skulle gå och hämta min jacka.
Eftersom jag var ganska långt fram i kön, så fick jag både Eriks, Adus och Lottas garderobslapp också. Så jag hade sammanlagt fyra jackor som jag skulle hämta ut. När jag hade fått jackorna, var det ett helvete att ta sig därifrån, som vanligt.. Men jag lyckades tillslut ta mig ut därifrån och då gick jag till ett lugnt ställe för att kolla om jag hade fått med mig alla jackor - MEN ICKE! Jag hade allas jackor, förutom min. Min skinnjacka, som jag är helt galen i. Jag blev skapligt lack och gick ut med deras jackor, för att sedan gå in och leta - men fail.

Så när jag kom ut ifrån Stadt var jag på riktigt dåligt humör och det gick ut över precis alla, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Men som tur var så lugnade Erik ner mig efter ett tag och vi gick vidare till Zapata för att käka, och efter det gick vi hem och sov.


Nu är jag hemma och är på lite bättre humör i alla fall. Jag har lyckats fått tag på ett kille som jobbar på Stadt och han är där nu, för att leta efter min jacka. Han berättade även att de hade fått in jättemycket jackor igår, så det är bara att hålla tummarna för att min är en utav dem. I såna fall så ska jag och mami åka in till stan och hämta den så fort som möjligt. Hoppas, hoppas, hoppas!

Herregud, vart tog lovet vägen egentligen? Men det är väl som man säger, tiden flyger iväg när man har roligt. :)
Jag uppdaterar er senare om hur det har gått.


Kommentarer
Postat av: Julia

du är så söt gumman!

2008-11-03 @ 07:54:44
URL: http://ohrnens.blogspot.com
Postat av: emma

det ska vi hjärtat <3

2008-11-03 @ 18:10:23
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0