sundsvall

2008-11-17 18:14:19

Nu är jag äntligen hemma, efter en heldag i Sundsvall.

Det blev lite stressigt, precis när jag skulle gå till bussen. En kompis och hans pappa kom till oss, för att kolla på våran tvättmaskin som har gått sönder. Jag var ensam hemma, så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Jag hann inte ringa mamma eller pappa heller, så jag praktiskt taget gav dom hemnycklarna och sprang till bussen, SOM var försenad - så typiskt...

Barista caféet, det mysigaste caféet jag någonsin varit på.

Vi kom in till Sundsvall 13.50 ungefär och vårat första möte var kl. 14.00 på café Barista, så vi gick dit direkt. Det kan ha varit det mysigaste caféet jag någonsin varit på, seriöst. Dit kommer jag definitivt gå fler ggr. Det var en jättehärlig och snäll brud vi intervjuade, så mötet gick jättebra!

Efter det gick vi på stan en sväng och tog en snabbfika; kyckling/curry macka & cola, som jag fortfarande är proppmätt på. Sen var det bara att rusa vidare till nästa möte, på Frostings Reklambyrå. Det var jättefräscht där inne, men jag har tyvärr inge kort därifrån. Även hon vi intervjuade där var också en jättehärlig och snäll brud, så mötet där gick också jättebra! (:

Efter det mötet gick vi skynda oss att gå till bussen. Nu är jag hemma och är helt slut. Home sweet home, verkligen! Jag skulle bara vilja lägga mig och kolla på en film nu och bara ta det lugnt, men det går icke! Jag har en outline och en powerpoint presentation som ska vara klar tills imorgon, blä. Hatar engelska c... See ya later! :*



can't deny it, can't pretend,
you're the one.

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar de catéet! :D

2008-11-18 @ 18:31:10
URL: http://nilamlundin.blogg.se/
Postat av: SVAR

Ja, jag också NU :D

2008-11-18 @ 19:44:17
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0