you've got me so hypnotized

2008-11-04 15:13:44

En väldigt dryg, men även bra dag har det varit idag. Det var skapligt drygt att kliva upp klockan sex imorse, men jag lyckades i alla fall. Tummen upp!

Första lektionen var engelska och det kan ha varit den drygaste lektionen på länge. Jag gjorde ju som sagt inte min Power Point Presentation idag, utan jag ska göra den på fredag istället, men det var fler än jag som inte hade hunnit med sig. Egentligen så skulle halva klassen ha redovisat idag, men det var bara två som var klara. En lektion som egentligen borde ha varit skitkort, men som min engelska lärare drog ut på hur länge som helst med en massa tom prat (som var = drygt!)

Efter det så skulle jag egentligen haft ledarskap, vilket jag inte hade, så jag slutade egentligen kl. 10. Men vi hade ju som sagt 2 möten idag, med gamla media elever, så jag måsta stanna kvar. Vi var otroligt nervösa innan vi träffade dem, men efter vi hade träffat dem och pratat på, så släppte det nästan direkt tyckte jag. Mötena gick jättebra och båda tjejerna var jättetrevliga. Väldigt lyckade möten, måste jag säga. Och imorgon har vi tre möten till, varav två av dem är i Delsbo, så det blir till att åka till Delsbo imorgonbitti och göra intervjuer. Det bra'a är att vi har bokat mötena på Café 11:an, så då blir det fika, mmmums!


Nu är jag äntligen hemma och nu ska jag lägga mig och kolla på det nya gossip girl avsnittet och efter det sova en stund. Sen efter min tupplur måste jag tyvärr plugga undan en jääkla massa grejer, så jag kan vara ledig i helgen. Jag får se om jag hinner uppdatera er en sväng till eller om det kanske blir försent, we'll see.



jag hoppas allt du har sagt är sanning,
för jag klarar inte fler lögner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0