som man bäddar får man ligga

2008-11-11 19:33:03

Det har varit en riktig slapp-dag idag. Efter frukosten kurade jag ner mig i sängen och kollade på fortsättningen av Vänner, som jag försökte somna till igår. Men det lessna jag på efter ett tag (jag vet inte riktigt hur man kan lessna på att kolla på Vänner, men det gjorde jag iaf). Istället bestämde jag mig för att städa upp lite i mitt rum och efter det la jag mig och kollade på det nya gossip girl avsnittet, som kom ut idag. Såååå bra!


Jag låg nyss och läste lite i Chic, Vecko Revyn och syrrans Frida och jag hittade lite saker som jag vill köpa. Jag har även hittat en gorgeous klänning som jag vill ha, på Gina tricots hemsida - it's lovely! Jag kan inte besämma mig om jag ska köpa en svarta eller den rosa. Vilken tycker du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svarta såklart! ;)

2008-11-12 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0