wouldn't it be nice?

2008-11-20 09:28:47


Igår när jag skulle gå och lägga mig, så kollade jag på den nya Beverly Hills serien.
Jag trodde den skulle vara hur dålig som helst. Jag menar, inget kan ju slå orginalet?
Men den nya versionen var faktiskt bra! Mycket bättre än jag trodde i alla fall.
Jag rekommenderar er verkligen att kolla på den. :)

Just nu sitter jag här på samhällskunskapen och det är verkligen pest och pina.
Jag har ont i hela kroppen och är hur trött som helst. Jag är även ashungrig också
och vi får inte lunch förrän om 2 timmar. Jag vet inte riktigt när jag slutar idag, men
jag hoppas vi får sluta tidigare. Mår verkligen inge bra. Nu ska jag sluta whina, haha.





well I see trees of green and red roses too,
I'll watch them bloom for
me and you
and I think to myself, what a wonderful world.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0