bara en dag kvar..

2008-10-23 15:43:33

En jäkligt dryg dag har det varit idag, med en massa dryga & tråkiga ämnen. På sista lektionen så tog vi äntligen tag i vårat projektarbete och började skriva en projektplan. Veckan efter lovet så har vi projektvecka och då ska vi sätta igång på riktigt. Men det känns skönt att ha kommit igång i alla fall. :)

Things-to-do today:
- Skriva klart artiklarna
- Ta bilder
- Motivera de psykologiska perspektiven

Imorgon får jag tyvärr ingen sovmorgon för att jag måste åka till skolan tidigare och redigera klart mitt reportage, buhu. Men hellre det, än att jag inte blir klar med det och får ha det liggandes över lovet typ. Så det är väl bäst att sätta igång då... Uppdaterar er senare! (:



there are no holes in her shoes
but a big hole in her world
and it's because of you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0