ett meddelande till mina kära läsare.

2008-10-21 14:06:55

Detta går ut till er kära läsare och framförallt till er som återkommer då och då. Jag skulle vilja lära känna er litegrann. Här sitter ju jag och babblar på om mig hela dagarna, så det skulle vara lite kul med lite omväxling. Så jag undrar om ni inte kan skriva en kort liten presentation om vilka ni är och om ni har en blogg, länka den isf? Bara några rader, så är ni snälla. :) Jag är nämligen så nyfiken att jag nästan spricker! Vill ni inte är det ju helt okej, men det vore som sagt kul att lära känna er litegrann. Det skulle vara jättekul om ni även kunde berätta varför ni kommer tillbaks - vad ni gillar/ogillar med bloggen och vad ni vill se mer/mindre avCome on people, do it! :) Ni kan vara anonyma om ni vill också, var bara ärliga.






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag brukar kika in på din blogg lite då och då =) http://nathaliesilen.blogg.se

2008-10-21 @ 15:28:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: lina

jag heter lina är 18 år, bor i eskilstuna och brukar läsa din blogg,så ofta jag kan. Tycker den är bra, det jag kan tycka är jobbigt i bland är om du har jättelånga inlägg, skriv gärna oftare men lite kortare typ :D. sen skulle jag gärna vilja ha lite mer tips och bilder från just den dagen du skriver om, kanske bild från när du vart och fikat med just den kompisen :D. och om du gjort nått speciellt med din familj att du lägger in en bild från då typ :) hoppas du förstår. sen bilder från skolan, berätta lite mer om ditt liv, med både skrivande och bilder :D. och sen får du gärna ha tävlingar och sånt :) Kram lina!

2008-10-21 @ 21:40:29
Postat av: emma

läser din blogg flera gånger i veckan =) bor i stockholm!

2008-10-23 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0