lördag

2008-10-04 12:42:30


Godmorgon! Idag så blev jag väckt av att min telefon ringde. Det visade sig vara Emma som ringde och tjata på mig att jag skulle åka in till stan någon gång. Och jag som trodde klockan var nio eller nått, men visade sig vara tolv. Ojojoj... Så nu sitter en helt nyvaken Benta här. (y)

Idag ska jag ju som sagt vara med Emma, och om det blir myskväll eller utgång vet jag inte riktigt än. Är ganska taggad på att gå ut, men det beror på om det är mycket folk som ska ut eller inte. Så jag får se hur det blir.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Jag kanske uppdaterar er senare, eller så blir det imorgon. PUSSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0