Love is colder than death

2008-10-17 10:57:22

Godmorgon allihopa. Sovit gott inatt? Det har i alla fall jag gjort. Det var så otroligt skönt med sovmorgon idag. Min buss går om 20 min, så jag hinner uppdatera er lite snabbt. Idag har jag bara psykologi och engelska och förhoppningsvis så slutar jag tidigare, eftersom vi ska få jobba själv på sista lektionen. När jag kommer hem så ska jag lägga ut svaren från frågestunden. :)
Men vad ska jag göra ikväll egentligen? Hmm.. Jag är öppen för förslag!


Dagens outfit
Vit tröja H&M
Gråa leggings H&M
Grå kofta Gina tricot
Overknee strumpor Gina tricot (som inte syns på bilden)
Stövlar Din sko (som inte syns på bilden)

Jag har fastnat för den här låten, sen jag kollade på gossip girl igår.
Den är skön på nått sätt. Vad tycker ni? :)







why don't you do somethin'?

Kommentarer
Postat av: hannna

makalöst skön :)

2008-10-19 @ 01:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0