the winner takes it all!

2008-10-25 00:23:22

Ikväll har jag, sis & mami haft lite av en girls-night, eftersom papi har åkt iväg på en golfresa och kommer inte hem förrän på måndag eftermiddag. Så ikväll så käkade vi först god mat, som var kött, kroketter, sallad & bea, mmmmums. (och NEJ, jag lessnar aldrig på det! haha). Efter det fick jag & sis tråkigt, så vi lekte lite med kameran.

That's me



and that's my little sis.

Efter det blev det Idol & godis som gällde. Dock så dissade Bea oss efter det, så det blev bara jag & mami som kollade på Mamma Mia - vilket är en helt underbar film, om ni frågar mig. Jag kan kolla på den flera ggr om, för att den är så bra. Men vad tycker ni andra, som har sett den alltså? Good or bad?


Schemat inför morgondagen ser ut såhär:
Först blir det Sundsvall = shopping för hela slanten!
Och sen på kvällen blir det utgång, som är = TAGGGGAAAAA!

Nu ska jag gå och lägga mig, så jag orkar kliva upp imorgon. Vi har tänkt vara i Sundsvall vid kl. 12, så... Jag uppdaterar er imorgon, när jag kommer hem. Godnatt babes! :*


you weren't there, you never were
you want it all, but thats not fair
I gave you love, I gave my all
you weren't there, you let me fall

Kommentarer
Postat av: lina

oj vad lika ni är , du och din syrra :)

2008-10-25 @ 11:46:42
Postat av: amanda

<3

2008-10-25 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0