myskväll

2008-10-12 23:46:14

Det blev inte så mycket pluggande för min del ikväll. Jag får ta och göra det imorgon när jag kommer hem från skolan istället. Har ju sovmorgon till tolv och slutar två, så det är nog lugnt ska ni se.


Men ikväll så har jag & familjen haft lite av en myskväll. Vi kollade på Se upp för dårarna , vilket var en riktigt bra film, och käkade morötter & gurka med dipp, göttans. Efter filmen bytte jag snabbt till kanal 5, och lyckades hinna se slutet av Pretty Woman. Jag kände direkt att jag blev tårögd, när jag såg Richard Gere kommer tutandes i sin limo utanför Julia Roberts lägenhet. I love it! Tänk om det kunde hända en själv. Inte att bli prostituerad and that shit, utan jag syftade på kärleken. Det är så logiskt, alla fattar utom du. Jaja, nu ska jag slå på en film och somna till den. See ya later! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0