om du vill ha mej, så kan du få mig så lätt

2008-10-09 19:10:42


Idag har det varit den flummigaste dagen på länge. Ingen lugn och ro alls - men det är det i och för sig aldrig med oss på media, haha! That's what i love about MK06, yes indeed. Vi har yrat på hela dagen, med våra möten hit & dit, dunkat GREASE låtar på högsta volym över hela media och taggat inför imorgon.
Jag hade ju även samhällskunskapsprov idag också och det gick väl sådär. Det var ju bara ett G-prov - antingen klarar man det eller så gör man det inte liksom. Så håll tummarna för att jag blir godkänd! :)

Nu har jag en huvudvärk som bara blir värre och värre och jag som måste plugga psykologi - har ju prov imorgon, jippi! (känn ironin, folket!). Näe, nu vill jag verkligen ha helg eller ännu bättre - ge mig lov. Menmen, måste plugga nu. Antingen så uppdaterar jag er senare ikväll eller så gör jag det imorgon, om jag hinner så att säga. Kommer bli ganska stressigt imorgon. Får se hur det blir, ska försöka iaf. (: ciao! :*




my head is saying; fool, forget him!
but my heart is saying; don't let go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0