thank god it's friday

2008-10-10 10:01:38


Godmorgon allihopa! En mycket utvilad Benitha sitter här nu. Jag somnade tidigt igårkväll (för en gångs skull) och så vaknade jag typ halv nio imorse och kunde inte somna om.
Så nu sitter jag här alldeles nyduschad och ska snart göra mig i ordning i lugn och ro, det är det inte ofta man får göra. Som igår till exempel, då jag sov över en timme så jag bara hade max 20min på mig att göra mig iordning (= käka frukost, duscha, klä på mig & sminka mig), innan bussen gick. Även att jag hann! ;o Det var verkligen kors i taket.

Nu går min buss 11.20 i alla fall och idag har jag bara två lektioner, as usual. Först ska jag ha psykologi och göra dedär provet jag missade förra veckan och sen efter det har jag engelska. Så jag slutar ungefär kl. 16.00, vilket suger!
Så det blir till att skynda sig att åka hem. Jag kommer hem ungefär kl. 17.00, så jag kommer få stressa som fan och sen åka in till hudik igen till halv sju. Hur fan ska jag hinna?

Det är i alla fall g-festen som gäller ikväll och jag är taggad till tusen!!!!!
Och ikväll kan g-festen ha det bästa temat ever; GREASE! Det kan bara inte bli bättre!
Jag kanske hinner lägga upp en bild på min outfit, innan jag åker till stan igen ikväll, annars så får ni se det imorgon, hähä! Nä, nu ska jag börja göra mig i ordning. PUSSSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0