Torsdag

2008-10-16 16:01:56

Things to do:

Skola 9.00-13.30
Köpa Ben & Jerry's
Kolla på de nya heroes-avsnitten
Svara på frågor, från min "frågestund"
Skriva klart engelska uppsatsen



Nu är det snart helg, hörreni - ännu bättre, snart är det lov! Det är skapligt efterlängtat.
På min s.k. things-to-do-lista idag, så har jag hunnit med de två översta grejerna.
Efter skolan stressade jag & Cicci till stadsbussen, som vi hann med, med nöd och näppe.
Sen gick vi på hemmakväll & köpte Ben & Jerry's. Det kan vara den absolut godaste glassen!
Senare ikväll så ska jag skriva klart engelska uppsatsen och svara på de sista frågorna, från min "frågestund".
Men nu så tänkte jag att jag ska fortsätta äta på min goda Ben & Jerry's glass och lägga mig och kolla på dom nya Heroes-avsnitten. Plugga orkar jag seriöst inte göra nu. Är så less på att plugga, så jag spyr snart. Uppdaterar er senare. :) PUSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0