utgång + dagen efter

2008-10-26 23:52:33

När jag kom hem från Sundsvall igår, så var jag väldigt stressad. Allting bara krånglade, men som tur var så löste sig allt. Runt halv åtta tiden åkte jag in till stan med grabbarna och fick skjuts till Stina.
Där hos Stina var det jäkligt mycket folk, trevligt trevligt! Förfesten var gryyym, jag hade hur roligt som helst. :)


Jag & Jonas.
Jag blev så glad när jag träffade honom där inne på Stadt,
för jag trodde han hade åkt hem till Stockholm, men det hade han inte. :) 


Jenkan, Jag, Sara-Lena, Vonkan och nån brud, inne på Stadt.

Inne på Stadt var det helt galet. Jag hade så fruktansvärt kul. Efter Stadt drog vi på Zapata och käka pizza, göttans.
Efter det gick vi till Stina och hämtade mina grejer och tillslut gick vi hem och sov.


Dagen efter:

Jag har mått riktigt bra hela dagen idag faktiskt.
Är så glad att jag inte har varit så jäkla bakis som jag brukar vara.

Jag fick det mysigaste uppvaknandet i alla fall :)
Mys & tv-spel hela dagen, så underbart.
Jag mår så bra när jag är med dig.

Nu är jag som sagt hemma och har suttit här sen... ja, jag vet inte hur länge. Ikväll så har jag inte gjort så speciellt mycket, förutom att kolla på det nya Gossip Girl avsnittet och KungFu Panda, haha! Helt galen film. Sköldpaddan i filmen måste ha varit hög eller nått, höll på att dö av skratt! :') Nu ska jag lägga mig och kolla på Vänner och somna till det. Goodnight! :*


I can't stop thinking about you
and I can't stop smiling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0