not broke, just brokenhearted

2008-10-21 11:21:36

Hello everyone! Allt bra med er idag? Jag hoppas det. Med mig är det dock inte så bra. Jag har varit hemma från skolan nu i två dagar, pga min migrän. Igår när jag vaknade hade jag så ont i huvudet och mådde så fruktansvärt illa, så jag blev hemma. Jag låg i sängen typ hela dagen och tyckte synd om mig själv, inte kul. Bleeh.
Jag gick även och la mig tidigt igår, för ovanlighetens skull, närmare besämt halv elva. Men jag kunde dock inte somna direkt, pga. min migrän då OCH pga. att det blåste så fruktansvärt mycket. Det lät som om det var en tornado utanför, helt sjukt. Jag låg där och tänkte hela tiden "snart går fönstret sönder, jag kommer dö", "snart kommer ett träd falla rakt på huset, jag kommer dö". Haha! Sjuka tankar, jag vet. Men jag tänkte seriöst så.  Jag lyckades inte somnade förrän klockan var ungefär halv tre.
Jag mådde även lika dåligt idag, så jag blev hemma idag också. Men det gör mig ännu mer stressad.
Jag kan inte vara sjuk nu, jag hinner inte. Jag har psykologiprov imorgon och mitt reportage måste ju vara klar denhär veckan också. Jag hinner verkligen inte med mig. Jag har varit lite av en tidsoptimist, när det gäller reportaget. Men när jag väl tänker sätta igång, så blir jag sjuk. Det är bara så typiskt! Just nu känns det som om jag aldrig kommer bli klar med den. Jag måste ju skriva minst tre artiklar, ur olika perspektiv, och jag skriver om "Mode genom åren" - hur gammalt mode blir nytt, osv. Fast det känns lite bättre nu i alla fall, eftersom jag intervjuade Amanda igår, så nu har jag kommit igång i alla fall, tack & lov.

Nu ska jag ta en alvedon och lägga mig i sängen och sova en liten stund. Hoppas verkligen att jag mår bättre sen när jag vaknar. See ya later! :*




DO SOMETHING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0