min helg

2008-10-12 20:17:45

Hej allihopa! Hur mår ni idag? Jag mår definitivt som jag förtjänar. Men jag tänkte ändå försöka berätta för er om min helg.

I fredags så hade jag & Cicci lite beslutsångest, typ heeela dagen. Vi, eller i alla fall jag, var stressad hela dagen och därför var jag inte ett dugg pepp heller. Jag kom hem runt fyra tiden och då var det fullt hus här hemma. Syrran hade en massa kompisar här, som gjorde sig i ordning tillsammans. Jag blev klar snabbare än jag trodde med sminket, så då var det bara att vänta på att locktången skulle bli ledig - vilket den inte blev på ett bra tag, eftersom alla andra skulle ha lockigt hår. Jag blev klar i sista minuten typ och då var det bara att springa till bussen.
Jag var som sagt inte ett dugg pepp efter all stress, men eftersom vi hann med bussen så åkte vi på nollningen/insparken för våra media-ettor i forsa.




Nollningen var inte så planerad och genomtänkt direkt. Men den blev lyckad i alla fall, eller?
Sen på bussen in var tamejfan roligast. "En busschafför, en busschafför... det är en man med glatt humör"
Haha, alla måste ha trott att vi var dum i huvve. :') Whatever, kul var det i alla fall.


När vi kom in till stan så gick jag & Cicci vidare till Matilda, där hon, Sara & Emma var. Sedan gick vi tillsammans till Stadt. Ja, vad kan man säga om g-festen? Njaaa.... jag hade inte direkt så kul. Den var helt okej, men inte så rolig som jag trodde den skulle vara. Lite besviken blev jag faktiskt.


När jag vaknade upp på lördagen var jag fortfarande full, tror jag. Det kändes som om jag inte hade sovit någonting, max en halvtimme eller nått. Usch, det var hemskt!
Jag funderade om jag verkligen skulle palla gå ut den kvällen också, eller om jag skulle bli hemma. Jag var inte direkt  sugen på att gå ut, men jag tänkte att om det var Ladies Night på Stadt, så måste man ju dit! Så det blev utgång igårkväll också.

När jag hade gjort mig i ordning och var klar, så kom grabbarna och hämta mig. Vi åkte vidare in till stan, till Lil' Wayne. På förfesten så var jag den enda bruden, vilket resulterade att jag aldrig fick bestämma musik och jag fick ha de minsta gäst tofflorna osv. haha! Men kul hade jag.

Även att jag träffade en kille, som jag har förfestat med förut hos Lil' Wayne, men vi har aldrig presenterat oss för varandra eller pratat överhuvudtaget. Vi började i alla fall prata och jag frågade han vart han bodde någonstans och då sa han att han bodde i Strömsbruk, men sen sa han att han hade växt upp i i samma by som mig - then I was like "WHAAAAT?!". När folk frågar mig vart jag bor någonstans, så vet knappt hälften av dem vart det ligger någonstans. Det var riktigt kul i alla fall.
Vid elva tiden gick vi mot Stadt och där hade jag riktigt roligt. Massa dans och goda drinkar, det gillas!
Tack till alla som gjorde min kväll lyckad! (:

jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


Idag är det söndag och jag mår riktigt dåligt, men jag mår som jag förtjänar. Jag hann knappt vara nå bakis igår, så nu är jag istället bakis för två kvällar. Och min hals dessutom, det säger jag bara. Jag låter som en kråka! Jag kan inte prata, utan jag kraxxar fram orden typ. Jag hatar att vara förkyld.
Idag har jag varit ensam hemma i stort sett hela dagen, och det har inte varit ett dugg kul. Jag hatar att vara själv.. Och inte har jag fått någon nytta gjord heller, men det ska det bli ändring på.

Just nu så sitter jag här och dricker min übergoda varma oboy (mmmmums!), medans jag kollar på Gossip Girl. Men så fort jag har sett klart dehär avsnittet, så ska jag plugga engelska. Jag har två läxor som ska vara klara till veckan, som kommer nu, och jag vill verkligen bli klar med dom ikväll, så jag slipper göra dem i sista minuten, as usual. Jag vill bara inte utan jag SKA bli klar med dem ikväll, så det så! Men jag uppdaterar er någonting imorgon. BTW! Glöm inte bort frågestunden, det är bara två dagar kvar nu tills den avslutas - so, hurry up! (: Ciao! 






Är detta ännu ett trick eller är det verkligen slut på lekarna? Jag hoppas verkligen det. Men vad ska jag tro egentligen? Why you confuse my mind? Jag är bara så jävla förvirrad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0