stressad? JA!

2008-10-14 22:57:38

Jag är så fruktansvärt stressad nu alltså. Känner på mig att jag kommer få ett migrän anfall när som helst, bara pga stressen. Jag är nästan klar med den ena av engelska läxorna, men jag har dock den andra som jag inte ens har börjat på än, som ska vara klar tills på fredag. Jag har även en fet jävla (ursäkta språket!) läxa tills imorgon, som jag inte har hunnit plugga på än och som jag ska plugga på nu. Jag ska läsa två kapitel ur boken "Berättande Journalistik", läsa 5 ariklar OCH hitta en bra/dålig artikel som jag ska lämna in till min lärare imorgon.

Detta kan vara den tråkigaste boken, ever!


Jag fick även veta nyss att jag egentligen skulle ha psykologi prov imorgon, bara för att jag var så klantig och råkade skriva upp mig på skrivningen imorgon istället för på onsdag nästa vecka. Men jag mailade läraren nu och berättade att det hade blivit ett missförstånd, så jag hoppas verkligen att jag slipper göra det.

Nu blir det plugg som gäller, kul liv. Höstlovet är verkligen efterlängtat just nu, kan jag lova. BTW! Nu är frågestunden avslutad. Jag kommer att läsa alla mail, svara på dem & lägga upp dem här på min blogg så fort som möjligt, så alla kan läsa. Även min önskelista, som jag lovade att lägga upp idag, kommer jag nog att lägga upp imorgon. Men som sagt, nu är det plugg som gäller. Goodnight! :*




vi har ingenting att förlora
och jag vet att det lönar sig att kämpa.
i love you, i always have and i always will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0