merci beacoup

2008-10-27 22:19:44


En bild på linnéa, mig & sunkan, som jag hittade alldeles nyss.


Jag & sis åkte ju som sagt till stan idag och vi fick en liten trevlig överaskning på bussen - Cicci var även också påväg in, så hon joinade oss när vi gick på stan.
På stan träffade vi även på Jonas & Linnéa, mycket trevligt! Efter det gick vi alla åt varsitt håll. Jag & sis gjorde några ärenden och sen gick vi till jambo och köpte en varsin Chicken/Curry macka, så sjuuukt gott! Efter det slutade mami, så vi åkte med henne hem.

Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, förutom att kolla på Design: Simon & Tomas och film med sis. Jag tänkte i alla fall börja på storstädningen i mitt rum nu och se om jag hinner klart ikväll, annars så får jag väl fortsätta imorgon då.

Things to do tomorrow:
- Fortsätta storstädningen, maybe..
- Ringa Cicci angående klippning
- Färga håret, ögonbryn & ögonfransar




ärlighet varar längst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0