have you ever been apart of something, that you thought would never end?

2008-09-16 19:50:08

Idag har det varit en väldigt seeeeg dag. Det gick segt att kliva upp och det gick segt på skolan. Usch, ingen bra idag inte. Det enda bra'a som har hänt idag är att när jag kom hem så kollade på jag på de två nya gossip girl avsnitten, så bra! Någon mer som har sett dem?
Uäk, jag har blivit förkyld, inte bra. Jag känner mig helt groggy och har ont i hela kroppen. Kom hit och underhåll mig, någon? Det skulle uppskattas. Ta gärna med er godis. ;>
Nä, jag ska gå ner och kolla på tv nuja. Uppdaterar er kanske nått senare.




i'm leaving you for the last time baby...
you think you're loving but you don't love me.
i've been confused outta' my mind lately...
baby, you've hurt me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0