heroes

2008-09-03 22:25:39

Milo Ventimiglia

För er som inte vet så är jag ett huge fan av serien Heroes. Och ikväll var det ju säsongsstart, ohmy. Heroes avsnittet ikväll alltså - det var sååå bra. Och att snyggingen Milo Ventimiglia kom tillbaka kan ju ha varit det bästa, graaauwr. Jag längtar verkligen till nästa vecka, ett nytt avsnitt. Var det någon mer som kollade på avsnittet ikväll? För er som kanske vill börja kolla så är nästa avsnitt kl. 21.00 nästa onsdag på fyran.
Well, nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sedan lägga mig & kolla på Sex and the City och somna till det, like I always do. Goodnight everyone! :*








Kommentarer
Postat av: Patrik Persson

Heroes är grymt som fan. Fast jag har redan sett avsnitten som går på TV :)

2008-09-07 @ 14:12:28
Postat av: SVAR

Men du menar! :D Meh :O jag vill ocksååå :(

2008-09-07 @ 16:58:03
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0