min helg

2008-09-07 16:18:27

Fredag:

Min emma ♥

Efter skolan så stannade ju jag som sagt i stan och det var ganska stressigt, kan jag ju lova.
Först åkte jag ner på stan, gick och mötte Emma, gick och köpte snus, gick och tog ut pengar, gick på amandas och käka (GÖTTANS!), gick till stina och hämta dricka och gick sedan hem till Emma. (Fan, va jag gick då. ;o haha!). Men i alla fall...
Väl där hemma hos Emma gjorde vi oss i ordning och så. Sedan fick vi panik! Det började regna och då ville vi inte direkt gå först till Linnéa på öster, för att sedan gå till Thomas (ungefär vid gymnasiet). + att vi hade pumps. Så att gå runt halva stan var inte direkt lockande. Så tillslut så lyckades jag fixa skjuts, tack kusin. <3
När vi kom till Linnéa var resten av brudarna klara, så vi åkte vidare till Thomas. Där hos Thomas var det galet, en kort liten sammanfattning av det kanske. Mycket folk, krossat glas, sönderklippt bh, shotar, studsmatta, packat & blött.
Sedan vare g-festen som gällde och vi gick in gratis, mjähä ;> Väl där inne dansade vi som aldrig förr och träffade en massa roligt folk. Sedan blev det såklart drama, drama, drama. Det är alltid någonting. Seriöst, mitt liv består bara av drama, helt sjukt. Vad vore mitt liv utan drama egentligen? Hmm..
Men jag tkr ändå att det var en riktig kungkväll, om man bortser från all drama då. Tack alla pojkar & flickor! :)


 

jag lovar dig, rör du, dör du.

Lördag:

Idag mådde jag mycket bättre, än jag trodde jag skulle göra - vilket var bra! Att vara bakis suger, uäk.

På kvällen så åkte jag in till stan igen, till min emma. <3 Där vi gjorde oss i ordning, chillade och kollade på South Park (vilka sjuka jävlar, alltså!). Sedan blev det såklart krångel och åter krångel, men det ordnade sig tillslut. Vi förfestade i en nice lägenhet, mitt inne i stan. Efter det drog vi på bockarna, och jag hade jäkligt kul. Men sen blev jag & Emma helt plötsligt ashungriga, så vi gick till Zapata för att käka med Jens och Osci. (: Även kusinvitamin kom dit, som hade fått åkt bil med farbror blå.
Sedan gick vi mot Stadt, där vi träffade på thomas & patrik som var ute och körde. Så vi åkte en sväng med dom. Sedan bestämde vi oss för att gå in på Stadt och kika, däääär vi kom in gratis (!) och där vare gryyyymt. En väldigt lyckad kväll, måste jag säga!


Tack för en gryyym helg
pojkar & flickor!


it is you i have loved all along...

Söndag:

Det var lite segt att kliva upp imorse, uscha. Jag hann käka frukost i alla fall, innan mamma började tjata på mig att jag skulle följa med till Bergsjö. Vilket jag tillslut gjorde. Vi åkte till mormor & morfar och hälsade på. Sedan ville jag & mormor vara lite busiga och åka och palla äpplen, så det gjorde vi. Det var kul, haha! :') Vi tog även med oss några äpplen till oss själva.

Sedan åkte vi hemåt, och påvägen hem så åkte vi och köpte hårfärg (äntligen!). Så ikväll ska jag göra äppelkaka (MUMS!) och sen ska mami färga håret på mig.
Sedan kommer jag att sitta fast vid tv:n resten av kvällen. Först är det Hitch (älskar den filmen! - någon mer som gör det?) och efter det är det My name is Earl.
Nu sitter jag här och är aphungrig. :c Hoppas maten blir klar snart! Wellwell, jag uppdaterar er kanske nått senare.





i guess some people never change...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0