so sick.

2008-09-18 19:15:12

Hej allihopa! Jag tänkte skriva blogg igår, men jag hade ingen ork till det, så jag tänkte uppdatera er nu istället.
Jag blev dunderförkyld i tisdagskväll, så nu har jag varit hemma i två dagar. Jag hade feber hela dagen igår, så igår låg jag i sängen och var helt död typ. Men nu så mår jag mycket bättre (tack&lov!).
Det enda bra'a med igår var att jag fick min lön, och jag fick mer än vad jag trodde jag skulle få, så då blev jag glad. Jag tänker inte berätta hur mycket, det enda jag tänker säga är att jag även kommer att få mer lön om ett litet tag + att studiebidraget kommer snart. Yes, Benta goes happy happy happy.
Imorgon ska jag i alla fall gå till skolan, sen efter skolan så ska jag gå på stan en snabb sväng och sen blir det bråttom hem och göra mig i ordning, för att sedan åka in till stan till kl. 19.00 igen.
Då blir det middag & förkrök hos Sunkan & sen är det Stadt som gäller (som är = SNOOK!). Jag längtar, kan jag ju lova. Är det någon mer som ska ut imorgon? :) Wellwell, nu ska jag fortsätta och plugga och sen är det idol & heroes som gäller.




jag saknar inte den du är,

jag saknar den du var.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0