two can play that game, baby

2008-09-11 19:40:02

Hellooo allihopa!
Ohmy, vad jag sov skönt inatt. Det är så skönt att sova när man är nyduschad och har nybäddad säng, mmmm. haha! :') Men det var jäkligt jobbigt att kliva upp imorse alltså. Jag tröck på snooze-knappen hur länge som helst.

Outfit for today


När jag satt på bussen imorse kändes det som om detta skulle bli en fruktansvärt dryg dag, men det blev det inte. Den hade sina stunder, som till exempel på svenskan. Haha, helt klart DAGENS! Jag kommer inte ihåg riktigt vad de sa innan, men någonting liknande var det iaf.
Lasse (läraren): "Columbus var nyfiken helt enkelt."
Linn: "Ja, men inte bara nyfiken. Han var även i stort behov av att få uppmärksamhet!"
Lasse (läraren): "Men Linn! Columbus var ingen mediahora han eh."
- hahahaha! jag trodde verkligen jag skulle dö av skratt.

Efter det hade vi ingen naturkunskap, så jag & Linnéa började jobba med mediakunskapen och fyfaaaan (ursäkta ordvalet), men fyfaaan va vi jobba. Så för att vi hade varit så duktiga, så fick vi sluta tidigare (närmare bestämt 2 timmar tidigare). De é nice.
Men när jag kom hem så hade jag så fruktansvärt ont i huvudet & frös som en tok, så jag tog en alvedon och gick och la mig och sov en stund.
Nu är jag nyvaken, men har fortfarande ont i huvudet och fryser. Bleeh. :<

Jag längtar verkligen till helgen. På lördag blir det utgång i alla fall, men vad händer imorgon? Hmm... Vad ska ni hitta på i helgen då? :)
Wellwell, jag hoppas ni får en bra kväll. Nu tänkte jag försöka plugga litegrann, innan jag ska kolla på tv. Jag ska zappa lite mellan Idol & Top Model, efter det är det Heroes och till sist är det SatC. Det ser ut att bli en bra kväll för min del i alla fall, hehe. Uppdaterar er kanske senare ikväll.



aldrig, aldrig, aldrig mer...
you're pathetic.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0