jag vill ha dig, som jag hade dig förut

2008-09-03 19:10:30

Dagen började väldigt seeeeegt. Först hade vi Naturkunskap och vi fick "lite" instuderingsfrågor vi skulle göra. Och efter det hade jag Text B, då vi fick en fett stor läxa iaf. Vi ska läsa tre kapitel ur "Berättande Journalistik", läsa flera artiklar och sedan svara på frågor om dem, typ. Tur att vi har tre veckor på oss. Jag köpte även kollegieblock idag, en jävla bunt, så nu har jag så det räcker och blir över i alla fall.
Vi fick som sagt sluta tidigare idag, så efter skolan gick jag, Linnéa & Cicci på stan och jag gjorde lite ärenden. Jag köpte även ett linne och la undan ett par jeans med hög midja (me like!). Fast jag är lite osäker på om jag ska köpa dom eller inte, vad tycker du?



När jag kom hem, så gjorde jag inte så värst mycket. Jag läste sis Frida-tidning som hon fick idag och så kikade jag lite på tv. Och nu måste jag städa, som jag har lovat mami att göra. Sen hade jag tänkt plugga, både naturkunskap & text + att försöka komma på ett repotage. Denhär gången ska jag tamejfan inte ligga efter.
Sen ikväll så ska jag kolla på tv, det är en sak som är säker! För ikväll är det säsongsstart på Heroes.



OCH helgen kommer bli kanon! Gfest på fredag och utgång på lördag. Vet dock inte vart det blir på lördag, men det löser väl sig. Vad ska ni hitta på i helgen då? :>




Allting känns så fruktansvärt hopplöst.




Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga byxor, från? Jag kommer upp i helgen så att du inte blir chockad om vi se igen;) Hörs

2008-09-03 @ 20:46:38
URL: http://ohrnens.blogspot.com
Postat av: SVAR

tack :) jeansen är från gina tricot, ofc ;) haha, okej :D men du får höra av dig då! :*

2008-09-03 @ 22:03:12
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0