torsdag

2008-09-04 12:17:29

Igår så somnade jag tidigt, för en gångs skull. Jag såg ett halvt avsnitt Sex and the City och sen slockna jag. Vilket resulterade att jag är nu tröttast i världen. Seriöst, ju mer jag sover - ju tröttare är jag när jag vaknar. Men ju mindre jag sover, ju piggare är jag när jag vaknar. Det är ganska sjukt, det borde ju vara tvärtom, eller? Äh, whatever.
Jag sitter i skolan nu i alla fall och har naturkunskap egentligen, men vi har fått eget ansvar för att jobba, men jag orkar inte göra det just nu. Jag är trött! Och idag går vi till kl. 16.00, bleeh.
Men idag har jag hämtat band iaf, till g-festen imorgon. Det kommer bli brare. Förmodligen så blire förkrök hos Thomas iaf, de é nice.

Nä, nu måste jag försöka få någonting gjort. Uppdaterar er senare, när jag kommer hem.




hmpff....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0