lev dagen, som om den vore den sista

2008-09-01 23:40:21

Dagen började med att vi hade samhälle, då vi fick sätta igång med att jobba direkt. -.- Lite drygt faktiskt. Och sen hade våran klass ett litet snack angående fredagen, hähä! ;>
Efter vårat möte drog vi vidare till naturkunskapslektionen, där vi även har fått en ny lärare. Typ det enda vi gjorde på den lektionen var att slå in en bok, som var helt omöjligt att få till bra. Men jag lyckades till slut (haha!). Sedan fick vi sluta lite tidigare, så vi hann precis med 14.15 bussen. Jag hann dock inte göra mina ärrenden, som jag hade tänkt göra idag, men det är en dag imorgon också, aight? Imorgon börjar jag kl. 8.05 och slutar 11.55, det gillas!
Ikväll har jag bara kollat på tv; vänner och pirates of the caribbean (både 2:an & 3:an). Och nu så hade jag tänkt gå och krypa ner i sängen och somna till ett Sex and the City avsnitt. Goodnight! :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0