fredag - fullt hus!

2009-04-04 19:40:13

Idag var man hemma från skolan och tog det lugnt. Det kan jag ju säga att det behövdes verkligen, efter denna förjävligt jobbiga vecka med prov hit och dit. Så hemma var jag och ensam fram till kl. 12.00, då kom pappa hem. En liten stund senare kom även farfar och hälsade på. Han stannade i stort sett hela dagen och käkade även middag tillsammans med oss, vilket var väldigt trevligt! Det kändes dock lite konstigt, med tanke på vad som hände förra veckan (RIP), men den känslan gick över. Det var riktigt roligt att han kom hit och jag hoppas att det blir lite oftare nu.


Justia! Det har varit fullt hus här hela dagen. Runt 14.30 kom mamma hem från jobbet och då hade hon med sig hela hudik hem (kändes det som i alla fall). Nä, men syrran hade några kompisar med sig hem, så då blev det fullt hus här hemma. Spelade lite wii tillsammans med dom och jag var helt klart grymmast på mario kart! (oavsett vad dom säger!).

Kommentarer
Postat av: emma din brud

var du iskolan idag dudå? :p

2009-04-04 @ 20:37:26
URL: http://emmasjolin.blogg.se/
Postat av: Superdavid

Du körde ju bara mot Oskar och Maja. Jag och Bea ägde alla andra.



>=(



Ville bara få det sagt.

2009-04-05 @ 19:50:01
URL: http://crosson.blogg.se/
Postat av: Svar; Superdavid

haha, i och för sig. men om jag hade fått spelat mot dig och bea också, så hade jag ägt er i alla fall! ;) se det som en utmaning!

2009-04-05 @ 20:20:05
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0