you had me at hello

2009-04-06 10:05:44

Godmorgon gott folk! Nu är helgen slut och det är dags för skolan igen. Peppad? Nja, lite kanske. Men det beror nog på att denna vecka går jag bara två skoldagar (måndag & onsdag). Imorgon är jag ledig, på torsdag är det media-dag och på fredagen är det långfredagen, så då är jag också ledig. Efter det börjar mitt efterlängtade påsklov, som även kommer vara mitt sista lov innan studenten. It's sad. Wellwell, nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra mig i ordning för att sedan springa iväg till bussen. Det blir kanske en till uppdatering lite senare, för att jag kommer förmodligen hem en snabbsväng innan jag åker iväg igen. Aja, ciao! :*

Glöm inte att svara på min undersökning
som finns i mitt tidigare inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0