MIN HELG

2009-04-26 22:27:12

Sorry för en väldigt dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp hela helgen och inte haft tid eller ork att sitta vid datorn. Men nu så har jag det, så jag tänkte sammanfatta min helg lite snabbt.

FREDAG

Fredagen var verkligen inte min dag. Dagen började med att jag klev upp kl. 8 på min lediga dag och gjorde mig i ordning för att åka in till Hudiksvall. Anledningen till varför jag åkte dit var för att jag skulle göra två flugor i en smäll – ta kort på mamma på hennes jobb och shoppa. Men lyckades inte göra någonting utav det.

Vid kl. 13.00 var jag hemma och efter att jag hade varit det en liten stund gjorde jag en impulsgrej och drog med sis till Sundsvall, för att se om jag hade bättre tur med shoppingen där – vilket jag inte hade. Men ett litet (+) var att vi hann käka på donken innan vi åkte hemåt, tomhänta...


 

Det blev en hemmakväll för mig med sis eftersom vi var ensam hemma. Vi tittade på ”Ocean’s Eleven”, käkade en massa godis, snackade lite skit and so on



LÖRDAG
Denna dag vaknade jag ovanligt tidigt för att vara helg, som var = 10.00, vilket var väldigt skönt. Vi begav oss ner och käkade lite frukost, innan vi gick ut och la oss på altan och stekte hela dagen. Det var helt underbart väder, don’t you think? Sedan runt 15.30 började jag göra mig i ordning för att åka iväg till Jenkan för att fira henne. Hon fyllde nämligen 19år idag, grattis baby! <3

@ Jenkans place
Jag anlände till Jenkans place runt 6 tiden och där var det redan en massa brudar. Först gjorde vi pizza och sen blev det parteeeey! Lärde känna lite nytt folk, vilket var väldigt trevligt. Jenkan fick även skumpa av mig i födelsedagspresent och hon var en riktig höjdare på att öppna den (haha!) = det smällde och sedan var halva flaskan på backen, typ. Det var en riktigt rolig förfest!

Några festliga bilder från förfesten


Vid 22.00 tiden fick vi skjuts av både Anna och Linas pappa in till staden, på Stadt. Jag hade väl kul lite till och från, med tanke på att det spåra ur lite då och då, men i det stora hela så tycker jag att det var en riktigt rolig kväll!



SÖNDAG

Idag är det söndag, som även är kallad för ”dagen efter”-dagen. Har mått relativt bra hela dagen, tack och lov, men har dock varit lite seg. Dagen har gått åt till att chilla, kolla på film och pluggat nu de senaste timmarna. Nu är jag väldigt trött och funderar på att gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0