minnen från turkiet

2009-04-17 18:24:38


En härlig bild på Thore och en turk på Panderosa.


Alla tankar som kretsar kring Bulgarien fick mig att tänka tillbaka på tiden i Turkiet. Varenda gång jag hör denna låt, tänker jag automatiskt på Turkiet. Det vi fick uppleva då, medans vi hörde denna låt, går inte att beskriva. Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv och jag tror att personerna som var med mig då, skulle nog hålla med om samma sak. Det tog ett tag för mig att hitta låten, eftersom den har sedan dess hetat "runka-låten" för oss, men nu så har jag äntligen hittat den. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha runkalååååten, fan vad klassiskt.

jag kommer fortfarande ihåg dansen.

2009-04-17 @ 21:22:46
Postat av: Svar; Anonym

haha, men eller hur :D ja, jag kommer också ihåg dansen. haha, jag vill tillbaka!

2009-04-17 @ 23:26:21
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0