sista dagen på mitt sista lov

2009-04-19 14:43:43

Denna söndag är tråkigare än alla söndagar hittills. Det är den sista dagen på mitt sista lov och sen ska man tillbaka till skolan, suck... Som tur är det bara 40 skoldagar kvar! Det roligaste på lovet var att: jag skaffade mig två jobb till sommarn/hösten, tagit hål i öronen, köpt balklänningstyg, shoppade och utgångarna med mina brudar. ♥ ni är bäst!


Här kan ni följa sis, Carros, Oskars och Davids liv som simmar.
Also known as: Familjen Mediahora (hahahaha!)

Just nu sitter jag och läser Oskars blogg och jag håller på att skratta så tårarna sprutar. Om ni går in här, kan ni följa sis, Carros, Oskars och Davids liv som simmar. Det är riktigt roligt och underhållande, hahaha! Nä, nu ska jag kika på de nya 90210 avsnitten och sen ska jag ta tummen ur arslet och plugga undan en massa saker, som jag dumt nog inte har gjort under lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0