party or no party?

2009-04-30 14:48:22

Blev hemma från skolan idag, pga. min förjävliga huvudvärk som har hållt i sig sen igår. Jag kände mig även lite hängig och hade lite halsont. Har sovit några timmar nu och det känns lite bättre i alla fall, men inte riktigt 100.

Sitter nu och funderar över hur jag gör ikväll. Om det blir hedestugan eller om jag blir hemma. Låter inte direkt så kul att vara hemma på sista april, men vad ska man göra då? Jag vill inte riskera att bli ännu sämre, speciellt inte nu när jag har så mycket som måste göras innan jag slutar. Ska ta en alvedon nu och lägga mig och vila en stund nu, så får jag se hur jag gör senare. Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0