headache

2009-04-02 15:26:30

Denna dag har varit helt okej. Fick träffa alla mina brudar idag, vilket gjorde mig väldigt glad. ♥ Dock har jag haft en huvudvärk utan dess like, som har hållt i sig sen i tisdags, men idag var det nästintill outhärdligt. Eller ska jag säga är..? Huvudvärken håller fortfarande i sig. Har någon något tips på vad man kan göra med en huvudvärk som vägrar försvinna?


Jag hade även naturkunskapsprov idag och det gick faktiskt bra! Förvånandsvärt nog... med tanke på att jag började typ plugga for real igårkväll. Skönt att denna vecka äntligen är över! Imorgon ska jag stanna hemma och ta det lugnt - det behöver jag efter denna hektiska vecka.

Det blir även en lugn helg för min del, som det ser ut än så länge. Har tänkt att göra undan lite rester som jag har liggandes, så jag en gång för alla kan komma i fas med allt skolarbete. E åkte till fjällen idag, så honom träffar jag inte förrän på söndag, så då tänkte jag vara lite duktig och passa på att göra undan lite saker tills dess. Sounds good to me!

Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0